Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
taippis
Liittynyt: 19 Huh 2010 Viestejä: 3
|
Lähetetty: Ma Huh 19, 2010 12:02 pm Viestin aihe: Opelin moottorin ja luitoneston valot palaa |
|
|
Mikähän mahtais olla Astrassa vikana, kun moottorirempan jälkeen jäi palamaan moottorin vikavalo ja luistoneston valo? Moottorista oli jaköpää pettäny ja kansi oli selvä, kaikki johdot/sähköosat on vanhasta koneesta...
Käytin töpselissä ja anto 2 vikakoodia: p1275, ja c0256. Toi eka viittaa kaasupolkimen asentotunnistimeen, purin polkusimen ja yleismittarilla yhteydet oli ok. Toi toinen koodi oli joku "moottorin väännön rajoitus" tai jotain sinnepäin, se taas viittais tonne luistoneston puolelle.
Kysymys kuuluukin nyt että kummassa päässä vika on, moottori käy muuten normaalisti, mutta ei kierrä juurikaan yli kolmen-neljän tonnin. Rajottaako rikkinäinen luistonesto moottoria vai kaasupolkusimen vika lyö luistoneston päälle?
Kaikki johdot oon käyny läpi jo niin monta kertaa että niintä ei vika tunnu löytyvän... Kaikki tieto on tervetullutta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kadett90 Moderaattori
Liittynyt: 03 Kes 2007 Viestejä: 82 Paikkakunta: Renko
|
Lähetetty: Ti Huh 20, 2010 10:40 am Viestin aihe: |
|
|
Varmaan tuolta OCF:n foorumilta saat paremmin apuja.Täällä kuitenkin aika hiljaista |
|
Takaisin alkuun |
|
|
taippis
Liittynyt: 19 Huh 2010 Viestejä: 3
|
Lähetetty: Ti Huh 20, 2010 4:56 pm Viestin aihe: |
|
|
Joo, kirjottelin sinnekkin... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
toyota
Liittynyt: 22 Lok 2007 Viestejä: 10
|
Lähetetty: To Huh 22, 2010 6:53 am Viestin aihe: |
|
|
Tähän kaasupolkimen vikakoodiin on törmätty aikaisemminkin.Kannattaa tarkistaa moottorin ohjausyksikkö vika saattaa löytyä siitä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
taippis
Liittynyt: 19 Huh 2010 Viestejä: 3
|
Lähetetty: Ti Huh 27, 2010 5:30 pm Viestin aihe: |
|
|
Jep, korjaantu polkimen rassauksella... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|